60%
Intuitivní reklama
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 80-7261-139-9 |
EAN: | 9788072611393 |
Termín: | 08.02.2006 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 252 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Nová kniha známého poradce a zkušeného autora ukazuje cestu, jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také její mnohem vyšší účinnosti. I zde je základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem.
Žánr a kategorie knihy Intuitivní reklama
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |