95%
Všichni marketéři jsou lháři
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 80-7261-151-8 |
EAN: | 9788072611515 |
Termín: | 04.10.2006 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 188 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Úspěšní marketéři nehovoří o přednostech svých produktů – vyprávějí příběhy, s nimiž se spotřebitelé ztotožňují a které pak s nadšením sdílejí se svými přáteli a známými a jež se jako ""myšlenkový virus"" šíří dál. Kniha úspěšného amerického marketéra obsahuje i důležitá poučení o tom, v čem se liší věrohodné (a úspěšné) příběhy od těch nevěrohodných (a neúspěšných).
Žánr a kategorie knihy Všichni marketéři jsou lháři
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |