72%
Management partnerství s dodavateli
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 80-7261-152-6 |
EAN: | 9788072611522 |
Termín: | 04.10.2006 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 324 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Kniha seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s metodami a nástroji jejich rozvoje (výběr dodavatelů, společné plánování s dodavateli, posuzování vyzrálosti managementu, ověřování shody dodávek, hodnocení výkonnosti a neustálé zlepšování u dodavatelů aj.) a přináší řadu konkrétních případových studií, na nichž jsou ilustrovány příklady dobré i špatné praxe.
Žánr a kategorie knihy Management partnerství s dodavateli
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |