82%

KONEC REKLAMY, JAK JSME JI DOSUD ZNALI

KONEC REKLAMY, JAK JSME JI DOSUD ZNALI
KONEC REKLAMY, JAK JSME JI DOSUD ZNALI
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání angličtina angličtina
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
KONEC REKLAMY, JAK JSME JI DOSUD ZNALI
KONEC REKLAMY, JAK JSME JI DOSUD ZNALI
Nakladatel:Management Press
ISBN:80-7261-107-0
Termín:
Pořadí vydání:dotisk 1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):256
Formát (výška x šířka):235 x 165 mm
Vazba:Vázaná
Materiál:kniha
Edice:Knihovna světového managementu

Anotace

„V reklamě platí jediné pravidlo: reklama musí prodávat výrobky a služby klientů,“ tak by mohlo znít motto Sergia Zymana, někdejšího dlouholetého šéfa marketingu firmy Coca-Cola, muže, jehož časopis Time zařadil do trojice největších prodejců dvacátého století, manažera, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky, a dnes majitele a hlavního strůjce úspěchu vyhledávané poradenské firmy Zyman Marketing Group se sídlem v Atlantě.

Sergio Zyman ve své provokativní, inspirativní a veskrze praktické knize Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali (dotisk jejího prvního vydání připravilo nakladatelství Management Press, váz. s přebalem, 256 str., doporučená cena 410 Kč, z angličtiny ji přeložila Irena Grusová) nešetří nic a nikoho – avšak nezastírá a nezamlčuje ani chyby, kterých se dopustil on sám; naopak, poskytuje nám možnost poučit se z nich... Ví, že reklama není umělecký obor, že se neomezuje na třicetivteřinové televizní spoty, billboardy a plakáty na zastávkách městské hromadné dopravy a že jejím cílem není bavit lidi nebo vyhrávat svým tvůrcům prestižní ocenění v soutěžních přehlídkách...

Sergio ale v knize hovoří především o tom, co dobrá a účinná reklama je a jak ji dělat. Na základě svých více než třicetiletých praktických zkušeností s marketingem a s reklamou předkládá své rozšířené pojetí integrované marketingové komunikace (komunikuje naprosto vše!) a krok za krokem popisuje jeho jednotlivé prvky.

Boří přitom vžité mýty, předsudky a důmyslné teorie a pozornost čtenářů obrací k samým základům reklamy a její efektivnosti.

Hovoří o značkách, o využití známých osobností v reklamě a v roli „mluvčích“ a „tváří“ značek, o svém pojetí balení produktu i o tom, proč bychom raději měli ze svého slovníku vyškrtnout slovo „sponzoring“ a uplatňovat na tuto formu reklamy (či Zymanovými slovy: marketingového využití jistých dispozičních práv) stejně přísná kritéria výnosnosti jako na všechny ostatní formy. Hovoří o službách zákazníkům, ale i o komunikaci se zaměstnanci („Zaměstnanci mohou být šiřiteli buď dobrých, nebo špatných zpráv...“) i o tom, že neplatí, že „každá publicita je dobrá publicita“, a o dalších úskalích vztahů s médii. A uvádí spoustu případových studií a příklady, příklady a zase příklady z praxe...
Chcete-li vědět, jak porozumět chování zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom i tržby a zisk, jak optimálně integrovat firemní komunikaci a dělat zkrátka a dobře správný marketing a reklamu, jste-li podnikovým marketingovým či reklamním manažerem nebo pracovníkem reklamní agentury a chcete-li si osvojit ono umění „mnohem častěji prodávat více zboží většímu počtu lidí a utržit za to více peněz“, bude pro vás čtivá, poučná i zábavná kniha Sergia Zymana Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali „povinnou četbou“ – stejně jako se jí mezitím stala i další znamenitá Zymanova kniha Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali.

Žánr a kategorie knihy KONEC REKLAMY, JAK JSME JI DOSUD ZNALI

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama