65%
Marketing
Nakladatel: | Portál |
ISBN: | 80-7367-008-9 |
EAN: | 9-788073-6700 |
Termín: | 08.08.2005 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 128 |
Formát (výška x šířka): | 140 x 100 mm |
Vazba: | slepá lepená brožura s přebalem |
Materiál: | kniha |
Edice: | marketing |
Anotace
Tato kapesní příručka se zabývá základy marketingu, tedy základními pojmy, kterým musíte rozumět, chcete-li marketing proměnit v klíčovou složku úspěšné organizace. Přečtením této knihy se z vás nestanou marketingový odborníci, ale pochopíte základní pojmy a principy marketingu a získáte základy pro další studium. Pojmy vysvětlované na stránkách knížky jsou dokresleny případovými studiemi ze skutečného života.
Žánr a kategorie knihy Marketing
Naučná » Společenské vědy |