82%
Teoretické otázky regionálneho a mestskeho marketingu
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
ISBN: | 80-7043-365-5 |
EAN: | 9788070433652 |
Termín: | 29.03.2005 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | slovenština |
Rozsah (počet stran): | 126 |
Formát (výška x šířka): | 0 x 1480 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Skripta jsou určena hlavně posluchačům předmětu Marketing pro geografy 3. ročníku Ekonomické a regionální geografie na Fakultě ekonomické ZČU. Cílem skript je podat poznatky z předmětné oblasti, zpracovaných převážně ze zahraničních pramenů (německých a anglických), jelikož v zahraničí mají dlouhodobější zkušenosti s tvorbou projektů městského a regionálného marketingu.
Žánr a kategorie knihy Teoretické otázky regionálneho a mestskeho marketingu
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |