Balanced Scorecard
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 80-7261-124-0 |
EAN: | 9788072611249 |
Termín: | 08.02.2005 |
Pořadí vydání: | 4. |
Jazyk: | čeština |
Překladatel: | Marek Šusta |
Rozsah (počet stran): | 268 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah, přebal |
Materiál: | kniha |
Edice: | Knihovna světového managementu |
Anotace
Kniha renomovaných amerických autorů se zabývá měřením finanční i nefinanční výkonnosti podniků, zvláště pak jejími strategickými předpoklady. Předkládá podnikům originální řešení: metodu ""balanced scorecard"" (BSC) neboli soubor nástrojů vytvářejících integrovaný manažerský systém, jenž zdůrazňuje vzájemnou provázanost hodnotových a naturálních kritérií a na základě sledování a řízení výkonnosti podniku v rámci čtyř subsystémů (perspektiva finančních cílů, zákazníků a trhů, podnikových procesů, učení se a růstu, resp. perspektiva zaměstnanců) umožňuje průběžné řízení realizace celkové strategie a zajišťuje i nezbytnou zpětnou vazbu. Autoři zároveň ukazují, jak tento účinný systém v podnikové praxi implementovat.