Obsah
Do jaké míry by měla být média regulována zákonem a do jaké redakčními etickými kodexy? A jak se odrážejí v médiích současné společenské trendy, včetně nízkého zájmu o politické dění? Spoluvytvářejí média společenské dění a jak lze vliv médií zkoumat? Na tyto a další otázky odpovídají autoři deseti esejů, v nichž z různých stran analyzují proměnu české mediální scény za posledních deset let.
Kniha je doplněna o rozhovor s Petrem Herianem, ředitelem společnosti Newton Information Technology.
Spoluautory knihy jsou :Jan Jirák, Milan Šmíd, Miloš Čermák, Václav Moravec, Milan Stibral, Daniel Köppl, Barbara Köpplová, Barbora Osvaldová, Petr Sak, Štěpán Kotrba.
více »»
10 let v českých médiích
Nakladatel: | Portál |
ISBN: | 80-7178-925-9 |
EAN: | 9788071789253 |
Termín: | 08.11.2005 |
Pořadí vydání: | 1. |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Editoři: | Josef Beránek, Silvie Hekerlová |
Rozsah (počet stran): | 144 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | slepá lepená brožura s přebalem |
Materiál: | kniha |
Anotace
Deset let je v historii médií jen krátká epizoda. Poslední desetiletí ale díky digitalizaci změnilo média od základu. Nejen že moderní informační technologie umožnily mnohem rychlejší získávání a šíření informací, ale podnítily také růst technické úrovně - barevnost i kvalitu přenášeného zvuku a obrazu. Do jaké míry by měla být média regulována zákonem a do jaké redakčními etickými kodexy? A jak se odrážejí v médiích současné společenské trendy, včetně nízkého zájmu o politické dění? Spoluvytvářejí média společenské dění a jak lze vliv médií zkoumat? Na tyto otázky odpovídají autoři deseti esejů, v nichž z různých stran analyzují proměnu české mediální scény za posledních deset let.
Žánr a kategorie knihy 10 let v českých médiích