73%
Marketingové řízení malých a středních podniků
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 80-7261-120-8 |
EAN: | 9788072611201 |
Termín: | 10.06.2005 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 172 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Edice: | Malé a střední podnikání |
Anotace
Nový svazek edice ""Malé a střední podnikání"" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.
Žánr a kategorie knihy Marketingové řízení malých a středních podniků
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |