73%

Marketingové řízení malých a středních podniků

80-7261-120-8
80-7261-120-8
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
80-7261-120-8
80-7261-120-8
Nakladatel:Management Press
ISBN:80-7261-120-8
EAN:9788072611201
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):172
Formát (výška x šířka):205 x 145 mm
Vazba:lepená brožura, obálka s chlopněmi
Materiál:kniha
Edice:Malé a střední podnikání

Anotace

Nový svazek edice ""Malé a střední podnikání"" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.

Žánr a kategorie knihy Marketingové řízení malých a středních podniků

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod