65%
Rétorika
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 80-7261-072-4 |
EAN: | 9788072610723 |
Termín: | 05.09.2005 |
Pořadí vydání: | Dotisk 4. doplněného |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 170 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Nové vydání knižní podoby úspěšného a populárního praktického kursu rétoriky pro manažery, obchodníky, moderátory, učitele, kněze, advokáty, politiky a další veřejně činné osoby přináší fundovaný pohled na principy řečnického umění. Poskytuje také celou škálu rad a příkladů, jak mistrovství přesvědčivého projevu zvládnout a jak praktické řečnické dovednosti pěstovat, shrnuje zásady účinné komunikace i nejdůležitější řečnické chyby.
Žánr a kategorie knihy Rétorika
Naučná » Společenské vědy |