61%

Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití

80-7261-129-1
80-7261-129-1
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
80-7261-129-1
80-7261-129-1
Nakladatel:Management Press
ISBN:80-7261-129-1
EAN:9788072611294
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):120
Formát (výška x šířka):205 x 145 mm
Vazba:lepená brožura, obálka s chlopněmi
Materiál:kniha

Anotace

Kniha uznávaného marketingového praktika určená pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace mapuje nové trendy v dynamicky se měnící oblasti marketingové komunikace. Na řadě příkladů úspěšných speciálních domácích i zahraničních projektů autor ukazuje možnosti využití efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními. Podrobněji se věnuje specializovaným komunikačním oborům (např. guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing v elektronických médiích, product placement aj.), vývoji marketingové komunikace jako odvětví, modelům spolupráce s agenturami, vyhlašování tendrů a dalším praktickým tématům a řešením souvisejícím s mediální scénou, s vývojem cílových skupin a se sbližováním kanálů komunikace a jednotlivých komunikačních disciplín. Fotopříloha knihy pak přináší ukázky použití jednotlivých komunikačních metod.

Žánr a kategorie knihy Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod