95%
Management
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 80-7261-041-4 |
EAN: | 9788072610419 |
Termín: | 01.04.2005 |
Pořadí vydání: | čtvrté doplěné a roz |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 316 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Vyhledávaná publikace systematicky a přehledně osvětluje klasická východiska managementu i aktuální směry manažerského myšlení a jednání v podmínkách informační a ""znalostní"" společnosti. S úspěchem se využívá v podnikatelské praxi i při výuce na vysokých i středních školách a v manažerských kursech.
Žánr a kategorie knihy Management
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |