79%
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
Nakladatel: | LIBRI |
ISBN: | 978-80-7277-266-7 |
EAN: | 9788072772667 |
Termín: | 15.08.2007 |
Pořadí vydání: | 3. aktual. a rozšíř. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 264 |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Edice: | Základní řada |
Anotace
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.
Žánr a kategorie knihy Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
Naučná » Společenské vědy |