75%
Móda a reklama
Nakladatel: | Slovart |
ISBN: | 978-80-7209-982-5 |
EAN: | 9788072099825 |
Termín: | 21.11.2007 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 176 |
Formát (výška x šířka): | 250 x 250 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah, přebal |
Materiál: | kniha |
Anotace
Ačkoliv se počátek módní fotografie datuje do konce devatenáctého století, nelze o skutečné fotografii hovořit dříve než okolo roku 1920, kdy časopisy jako Vogue a Vanity Fair překonaly stadium jednoduché grafické ilustrace a začaly najímat fotografy pro portréty a módní fotografie na své tehdy černobílé a ne příliš kvalitní stránky. Zajímavé při pohledu na zažloutlé stránky těchto časopisů je, že imperativem komerční kvality obrázku zůstává krása a elegance – ačkoliv se estetika časem mění. Móda a reklama představují kroniku doby, ve které vznikaly.
Žánr a kategorie knihy Móda a reklama
Umění |