76%
Interkulturní komunikace v řízení a podnikání: česko-německá
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-158-4 |
EAN: | 9788072611584 |
Termín: | 05.03.2007 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 320 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Úspěšná autorská dvojice se zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje na své předchozí knihy, v nichž formulovala základní kulturní standardy české a německé kultury, a nyní tyto standardy promítá do konkrétních pracovních a manažerských situací. Vychází z rozsáhlých zkušeností z česko-německých firem a institucí a nejnovějších empirických výzkumů zaměřených na klíčové situace v managementu a personálním řízení a nabízí řešení četných problémů manažerů i zaměstnanců česko-německých firem.
Žánr a kategorie knihy Interkulturní komunikace v řízení a podnikání: česko-německá
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |