60%

Ogilvy o reklamě

978-80-7261-154-6
978-80-7261-154-6
Autor:
Originál:Ogilvy on Advertising
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání angličtina angličtina
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7261-154-6
978-80-7261-154-6
Nakladatel:Management Press
ISBN:978-80-7261-154-6
EAN:9788072611546
Termín:
Pořadí vydání:4.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Překladatel:Hana Škapová
Rozsah (počet stran):224
Formát (výška x šířka):245 x 185 mm
Vazba:pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Materiál:kniha
Edice:Knihovna světového managementu

Anotace

Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou ""původní"" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší ilustrace úspěšných reklamních kampaní, ale i příklady toho, jak by se reklama rozhodně dělat neměla.

Žánr a kategorie knihy Ogilvy o reklamě

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod