60%
Ogilvy o reklamě
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-154-6 |
EAN: | 9788072611546 |
Termín: | 10.09.2007 |
Pořadí vydání: | 4. |
Jazyk: | čeština |
Překladatel: | Hana Škapová |
Rozsah (počet stran): | 224 |
Formát (výška x šířka): | 245 x 185 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Edice: | Knihovna světového managementu |
Anotace
Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou ""původní"" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší ilustrace úspěšných reklamních kampaní, ale i příklady toho, jak by se reklama rozhodně dělat neměla.
Žánr a kategorie knihy Ogilvy o reklamě
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |