85%
Management cestovního ruchu
Nakladatel: | Masarykova univerzita |
ISBN: | 978-80-210-4415-9 |
EAN: | 9788021044159 |
Termín: | 22.10.2007 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 157 |
Formát (výška x šířka): | 297 x 210 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Distanční studijní opora Management cestovního ruchu se zabývá základy procesu řízení s aplikací na specifické prostředí, jakým je destinace. Obsahem publikace je popsání destinačního managementu, jeho funkcí a významu pro rozvoj destinace. Současně jsou uvedeny další nástroje vedoucí k efektivnímu řízení destinace, a potažmo pomocí kooperace a koordinace k rozvoji cestovního ruchu v ní. Rozebrána je tak problematika destinačního marketingu, systémů řízení destinace, destinačního benchmarkingu, managementu jakosti, řízení rekreačních zdrojů a v neposlední řadě problematika udržitelného rozvoje.
Žánr a kategorie knihy Management cestovního ruchu
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |