62%
Modern Business English in Communication
Nakladatel: | LEDA |
ISBN: | 80-7335-039-4 |
Termín: | 01.01.2004 |
Pořadí vydání: | 1 |
Jazyk: | angličtina |
Rozsah (počet stran): | 360 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Druhá z řady terminologicky laděných učebnic věnovaných současné obchodní angličtině se týká ústní a písemné komunikace. Jejím cílem je seznámit uživatele se současnou angloamerickou terminologií této oblasti a naučit ji používat v praxi, přičemž důraz je kladen na kultivovaný projev nejen profesní, ale i v osobním styku. Pro nácvik písemné komunikace je rozšířena o vzory formulářů, různých typů korespondence a jiných písemností
Žánr a kategorie knihy Modern Business English in Communication
Naučná » Literární vědy |