74%
Malé a střední podniky: konkurence a aliance v Evropské unii
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 80-7261-099-6 |
EAN: | 9788072610990 |
Termín: | 16.03.2004 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 192 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Edice: | Malé a střední podnikání |
Anotace
Kniha předních českých odborníků v oboru moderního managementu vysvětluje, co čeká české malé a střední podniky při integraci do Evropské unie (EU). Poukazuje na příležitosti i hrozby vyspělého trhu EU a perspektivy jeho dalšího rozvoje. V rámci ekonomických a legislativních podmínek EU doporučuje praktické postupy, jak uspět v nových podmínkách konkurence a vznikající kooperativní síťové ekonomiky. Uvádí zkušenosti, jak vytvářet a využívat alianční spolupráce s partnery v EU, a to včetně ""spolupráce s konkurencí"". Kniha je zároveň bohatým zdrojem odkazů na informační materiály EU.
Žánr a kategorie knihy Malé a střední podniky: konkurence a aliance v Evropské unii
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |