78%
Filmová publicistika Otakara Štorcha-Mariena
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
ISBN: | 80-244-0864-3 |
Termín: | 09.12.2004 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 220 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Sborník o filmové publicistice Otakara Štorcha-Mariena pohledem studentů katedry teorie a dějin dramatických umění Univerzity Palackého v Olomouci. Obsahuje referáty o českých filůmech, zahraničních a různorodé příspěvky: verše, rozhovory, recenze na filmovou literaturu.
Žánr a kategorie knihy Filmová publicistika Otakara Štorcha-Mariena
Naučná » Společenské vědy |