Management
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-200-0 |
EAN: | 9788072612000 |
Termín: | 13.05.2009 |
Pořadí vydání: | 2. aktual. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 736 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Anotace
Inovované a aktualizované vydání klíčové domácí monografie na téma managementu představuje jak základní a tradiční, tak i aktuální a nová témata, s nimiž se vyrovnává jak teorie, tak i praxe moderního managementu. Kniha se uplatňuje nejen jako základní studijní materiál v mnoha kursech managementu na vysokých školách manažerského a ekonomického směru, ale i v dalších programech manažerského vzdělávání. Současně je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, manažerů neziskových organizací, vedoucích pracovníků veřejné a státní správy aj.).