75%
10 zlatých pravidel prodeje
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-212-3 |
EAN: | 9788072612123 |
Termín: | 26.11.2009 |
Pořadí vydání: | 8. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 144 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Nové vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupních rozhodnutí. Základní principy efektivního prodeje autor ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.