75%
10 zlatých pravidel prodeje
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-171-3 |
EAN: | 9788072611713 |
Termín: | 06.09.2007 |
Pořadí vydání: | 7. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 144 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Nové vydání ""klasické"" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupních rozhodnutí. Základní ""principy"" efektivního prodeje I. Bureš ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.