Mikroekonomie
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-218-5 |
EAN: | 9788072612185 |
Termín: | 20.09.2010 |
Pořadí vydání: | 5. aktual. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 740 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Anotace
Další vydání úspěšné učebnice, bohatě doplněné o aktualizované příklady z domácího ekonomického prostředí, analyzuje chování a rozhodování jednotlivých mikroekonomických subjektů na trzích finální produkce i na trzích výrobních faktorů. Vysvětluje interakce jednotlivých subjektů a trhů i důsledky rozhodnutí státních orgánů na aktivity spotřebitelů a firem. Autoři v ní rozebírají chování firmy a formování nabídky, rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika, včetně zvláštností trhů výrobních faktorů. Učebnice obsahuje nejen výklad standardní mikroekonomie, ale i nové, alternativní přístupy k této oblasti. Je určena jak pro inženýrské studium na ekonomických školách, tak i manažerům a podnikatelům se zájmem o mikroekonomickou problematiku.