69%
Marketing podle Kotlera
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 80-7261-010-4 |
EAN: | 9788072610105 |
Termín: | 30.09.2004 |
Pořadí vydání: | první, 3. dotisk |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 260 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah, přebal |
Materiál: | kniha |
Edice: | Knihovna světového managementu |
Anotace
Jedna z nejvýznamnějších knih této nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu hlubokých a objevných studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií.
Žánr a kategorie knihy Marketing podle Kotlera
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |