72%
Marketing podle trhů
Nakladatel: | Alfa Nakladatelství |
ISBN: | 80-86851-02-8 |
EAN: | 9788086851020 |
Termín: | 31.08.2004 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Editor: | Soňa Čapková |
Typograf: | Kateřina Šlehoferová |
Rozsah (počet stran): | 176 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 168 mm |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Edice: | Management |
Anotace
Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe.
Žánr a kategorie knihy Marketing podle trhů
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |