Typography in Advertising

Autor:
Podtitul:Doctoral Thesis Summary
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-134-6
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání angličtina angličtina
Rozsah (počet stran):32
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

This thesis is set to investigate the use of type and typography in advertising, the role of typography in rendering the advertising message and the effects it has on the same. The approach undertaken in this thesis is mainly theoretical, including statistics, a survey, a case study and an analysis of literature from various sources in the field of the research. I have analysed the factors that make typography suitable and effective for advertising purposes.

Žánr a kategorie knihy Typography in Advertising

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy