67%

Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu

978-80-7454-064-6
978-80-7454-064-6
Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-064-6
978-80-7454-064-6
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-064-6
EAN:9788074540646
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):46
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Hlavním cílem disertační práce je na základě teoretického a terénního průzkumu identifikovat a zhodnotit současný stav vztahů firmy a zákazníka na průmyslovém trhu v prostřední nového marketingu v České republice s ohledem na vývojové trendy tohoto vztahu. Navrhnout postup při zavádění principů CRM do jednotlivých průmyslových společností, a tím nastínit implementační postup teoretických poznatků (východisek) do podnikové praxe.

Žánr a kategorie knihy Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy