67%
Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu
Nakladatel: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
ISBN: | 978-80-7454-064-6 |
EAN: | 9788074540646 |
Termín: | 15.08.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 46 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Hlavním cílem disertační práce je na základě teoretického a terénního průzkumu identifikovat a zhodnotit současný stav vztahů firmy a zákazníka na průmyslovém trhu v prostřední nového marketingu v České republice s ohledem na vývojové trendy tohoto vztahu. Navrhnout postup při zavádění principů CRM do jednotlivých průmyslových společností, a tím nastínit implementační postup teoretických poznatků (východisek) do podnikové praxe.
Žánr a kategorie knihy Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |