Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-172-0 |
EAN: | 9788072611720 |
Termín: | 04.12.2007 |
Pořadí vydání: | 2. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 132 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Edice: | Zlatá pravidla |
Anotace
Nejen v podnikání a obchodě, ale v každé jiné oblasti nastávají situace, kdy je nutno vyjednávat, a to znamená připravit se na jednání, takticky klást otázky, pádně argumentovat a průběh vyjednávání objektivně zhodnotit. Kniha nejenže nabízí návod k osvojení si vyjednávacích technik, ale uvádí i praktické příklady verbálního vyjednávání doplněného patřičnými gesty a mimikou. Na závěr uvádí techniky vedoucí k úspěšnému zakončení vyjednávání a návod, jak používat paměťové mapy jako spolehlivého průvodce vyjednávacím procesem. Kniha tedy není určena pouze (manažerům a) obchodníkům, nýbrž každému, kdo se chce naučit účinně vyjednávat.